Anna

Tristess

Publicerad 2012-10-20 17:47:30 i Anna,

Ja okej det blev ingen vilodag. Tog ett varv på aggerudsspåret i regnet. Gick bra och kändes gött. Lite skoskav som störde men gav inte upp för det. Såatte ja här kommer lite resultat från klockan och runkeeper.

Runkeeper:
Distans: 3,47 km
Tid: 26:21 min
Medel tid/km: 7:35
Kcal: 226

Pulsklockan:
Tid: 26:36
Max puls: 208 bpm
Medel puls: 174 bpm
I zon: 7:07 min
Under zon: 6:02 min
Över zon: 13:27 min
Kcal: 199
Fett: 25g

Lite skillnad i kcal mellan runkeeper och klockan. Inte för att jag bryr mig om kcal men ändå. Tänkte först att jag borde skriva något om att jag har dålig kondis och shit vilken dålig tid men fan heller! Sjukt nöjd! Jag kom runt hela spåret utan att stanna! Och jag kom ut överhuvudtaget! Dessutom på en lördag eftermiddag men äckligaste vädret på länge! Va på rätt dåligt humör över att jag var uttråkad och kommer inte göra något kul idag men nu är jag gladare. Tänk vad gott träning gör för kropp och själ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela