Anna

Söndag

Publicerad 2012-10-21 10:06:50 i Anna,

Känner mig oväntat och bra nog taggad för ny löprunda! Aggerudsspåret är bra mycket roligare att ta sig runt än platta nobelspåret. Nyss pratade de om backintervaller på Nyhetsmorgon. Blir nog att testa idag. Dock har jag laddat med rätt onyttig frukost. Inga långsamma kolhydrater där inte.
Igår framför filmen åt jag chips och sprite. Efter att ha inte ätit sånt på ett tag var de verkligen inte så gott som jag minns det. Snarare äckligt. Mådde till och med lite små illa av det. Sockerchock? Ja nej den nyttigare vägen är allt trevligare. Räknade lite på vad intaget av kcal skulle kosta i löptid. Än mer omotiverade att äta skräpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela