Anna

Onsdag

Publicerad 2012-10-24 21:32:58 i Anna,

Så igår var jag i skolan en vända och jobbade lite på ett grupparbete och sen på en föreläsning. Tycker tyvärr att psykologikursen är bra ointressant. Rätt kämpigt nu och vill bara ta mig igenom kursen. Har idag pluggat lite matte inför högskoleprovet på lördag. Lite så att hela min framtid kan hänga på hur det går på lördag. Ingen press eller så alls.

Träningen sen sist då har bestått av gym och dans igår. Körde armar både måndag och tisdag för att killarna hade kört rygg och axlar i måndags. Så anpassade mig efter dom och körde armar igår med. Jazz på kvällen.
Idag har jag kört rygg och axlar. Körde själv idag och det blev ett tufft pass. Testade lite nya övningar med inspiration från en app som heter casall t.o.d. om jag nu minns rätt. Hemma efter lunchen var jag så matt att jag la mig och sov en timma. Har på eftermiddagen varit på biblioteket och pluggat och sen käkat middag hos Ching och tittat på Brave.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela