Anna

Nystart?

Publicerad 2012-10-18 10:25:00 i Anna,

Just nu läser jag en kurs som heter tillämpad idrottspsykologi. Sjukt kul och himla lärorikt. I den kursen har jag en uppgift att skriva ett mentalt träningsschema. Jag tänkte rikta detta träningsschema mot att jag ska börja konditions träna regelbundet vilket jag typ aldrig gjort. Som lite motivation tänkte jag börja skriva av mig lite här igen. Än är jag bara i tankestadiet med min uppgift men snart är jag nog igång! :)
Som ytterligare lite motivation till att skriva här igen ska jag se om jag kan göra något åt designen.
Annars kan ni ju ta en titt på min andra blogg som uppdateras lite oftare om än lite trögt även där senaste tiden. http://annasjk.tumblr.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela