Anna

dagens

Publicerad 2012-10-22 15:11:55 i Anna,

Idag har jag kört biceps, triceps och bröst på gymmet. Två övningar på varje muskelgrupp, 3 set på varje övning med lite olika antal repetitioner. Avslutade med mage och lite olika armhävningar. Fick köra själv idag då jag ska dansa i eftermiddag. Lite små trist att köra själv och synd att jag missar dagens pass med killarna. Måndagar är bastu dagar och basta är gött. På gymmet har vi gemensam bastu vilket jag gillar eftersom jag mestadels kör med killar så slipper jag ju basta själv.

Kompani Raande Vo gästar oss på kulturskolan idag!! Ett riktigt grymt kompani med bas i Örebro kommer och har dansklass med oss. Ska blir riktigt kul. Sett några föreställningar och rep med dom. Gillar deras dansstil sjukt mycket. Sånt jag skulle vilja hålla på med om jag fortsatt professionellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela