2 nov.
Har precis återigen ring till 3s kundtjänst. Ringde dit för tre veckor sedan för att låsa upp min gamla telefon så att jag har en svensk och en tysk. Fick veta att man måste skicka telefonen till 3 så att dom kan låsa upp den. Uppger mamma och pappas adress så att dom kan skicka telefonen eftersom detta kuvert inte skickas till utlandet. Skicka INTE kuvertet till min gamla adress i Kristinehamn där jag bodde när jag var kund hos er. INTE.
Kuvertet skickades till min gamla adress i Kristinehamn.
Så nu är ett nytt kuvert påväg till mamma och pappa(förhoppningsvis, har inga höga förväntningar) så att dom kan skicka telefonen till 3 så att dom kan låsa upp telefonen vilket ska ta två veckor. Hur komplicerat är de att låsa upp en telefon? Och sedan skicka tillbaka telefonen till mamma och pappa så dom kan skicka den till mig så att jag kan använda de tyska kontantkort jag köpte för en månad sen. Detta kostar för övrigt 300 kr.
Kundtjänst verkar inte direkt ha någon förståelse för att man ringer från utlandet och betalar 5kr/min för att få prata med dem. Inspelade checka röster med "Du vet väl om att du som kund kan uträtta dina ärenden direkt på internet" drar ut på mitt samtal. Precis de jag vill lägga mina CSN pengar på.
Tack 3.
Ja jag är bitter idag. De rengar och Tilda och Sanna har åkt till Sverige. Dessutom är dom i fullgång och bygger på grannhuset. Våra playwood dörrar håller inte direkt ljuden ute.
Och bloggen laggar. Detta är trejde gången jag skriver detta inlägg. När jag klickar på publicera kommer sidan upp igen med "Detta fält måste fyllas i". Jaha! För de va inte vad jag gjorde de senaste 15 min. Markerade och sparade andra gången. Två första raderna sparades. Va fan? Jaja nu verkar de funka. Och min bitterhet har jag tillmestadels skrivit av mig.